jetblue commande 15 a 321 classique et 20 a321 neo
et ils convertisse des options de 320 a 321 classique et neo comme tu l'indique au dessus
N° | COMPAGNIES AERIENNES | A 300 | A 310 | A 318 | A 319 | A 320 | A 321 | A 330 | A 340 | A 350 | A 380 | TOTAL |
REPORT AU 30 SEPTEMBRE 2013 | 8 | 507 | 428 | 22 | 147 | 1112 | ||||||
JAPAN AIRL | 31 | 31 | ||||||||||
JETBLUE | 53 | 53 | ||||||||||
SAS | 4 | 8 | 12 | |||||||||
VIVA AEROBUS | 52 | 52 | ||||||||||
TOTAL AU 29 OCTOBRE 2013 | 8 | 559 | 481 | 26 | 186 | 1260 |
COMPAGNIES AERIENNES | A300 | A310 | A 318 | A319 | A320 | A321 | A330 | A340 | A350 | A380 | TOTAL |
REPORT AU 31 SEPTEMBRE | 561 | 255 | 79 | 1523 | 6468 | 1861 | 1266 | 377 | 725 | 259 | 13374 |
JAPAN AIRL | 31 | 31 | |||||||||
JETBLUE | 53 | 53 | |||||||||
SAS | 4 | 8 | 12 | ||||||||
VIVA AEROBUS | 52 | 52 | |||||||||
TOTAL AU 14 OCTOBRE | 561 | 255 | 79 | 1523 | 6520 | 1914 | 1270 | 377 | 764 | 259 | 13522 |
Merci Paul !Paul a écrit:JetBlue commande 15 A321ceo et 20 A321neo supplémentaires et converti 8 A320ceo et 10 A320neo en A321ceo et neo. On dirait qu'ils aiment beaucoup l'A321. Airbus passe le cap des 10000 commande pour la famille A32X. Lien à suivre.
Just days after taking delivery of its very first A321 aircraft, JetBlue Airways has placed a new order for 15 A321ceo (current engine option) and 20 A321neo (new engine option) aircraft. In addition, the airline has opted to upsize 8 A320ceo and 10 A320neo aircraft currently on backlog to 8 A321ceo and 10 A321neo, respectively. This order marks the 10,000th order for an Airbus A320 Family aircraft.
Arik air possede dans sa flotte 2 a340-500 et 2 a330-200Admin a écrit:Bon :
BREAKING: @ArikAir also has converted orders for 2 @BoeingAirplanes #747-8s to #777-300ERs, reports @Oliver_Clark.
Décidemment ce n'est pas l'année des quad
AIR CHINA 6 a330-300 |
CHINA EASTERN AIRLINES 6a330-200 et 1 a330-300 |
CHINA SOUTHERN AIRLINES COMPANY 1a330-300 |
HAINAN AIRLINES 1 a330-200 et 1 a330-300 |
SCANDINAVIAN AIRLINES 4 a330-300 et 8 A350-900 |
JAPAN AIRLINES 13 a350-1000 et 18 a350-900 |
VIVAAEROBUS 52 a320 |
JETBLUE AIRWAYS 35 a321 |
OHA CENTRE STREET AIRCRAFT HOLDCO 1 a319 |
EASYJET 6 a320 certainement une levée d'option |
.@southwestair has confirmed it converted 20 737NG orders to Max, disclosing it in public for the first time today.
— Ghim-Lay Yeo 杨锦丽 (@ghimlay) November 7, 2013
oups le lienpascal83 a écrit:Et pour boeing du NI
26 737 NI
2 787 NI
et 26 Annulations
Donc je pense que le client Ni a annulé des créneaux de 737NG et opté pour des MAX possible nous en seront plus grâce a ELMER
AVIONS | 1 ANNEE | AVIONS | 2 ANNEES | AVIONS | 3 ANNEES | AVIONS |
AIRBUS | 2011 | 1608 | 2007 | 1458 | 2005 | 1111 |
A 300 | 2001 | 61 | 1989 | 54 | 1991 | 40 |
A 310 | 1990 | 40 | 1989 | 33 | 1992 | 14 |
A 318 | 1999 | 120 | 2000 | 41 | 2005 | 41 |
A 319 | 2006 | 253 | 1997 | 240 | 2002 | 206 |
A 320 | 2011 | 1327 | 2007 | 676 | 2005 | 568 |
A 321 | 2012 | 166 | 1990 | 117 | 2011 | 110 |
A 330 | 2007 | 198 | 2008 | 140 | 2000 | 110 |
A 340 | 2001 | 85 | 1989 | 81 | 1998 | 63 |
A 350 | 2007 | 290 | 2008 | 186 | 2005 | 87 |
A 380 | 2001 | 85 | 2003 | 34 | 2007 | 33 |
AIR CHINA | 01-oct. | 6 | 6 | ||||||||||||||
CHINA EASTERN AIRLINES | 01-oct. | 6 | 1 | 7 | |||||||||||||
CHINA SOUTHERN AIRLINES COMPANY | 01-oct. | 1 | 1 | ||||||||||||||
HAINAN AIRLINES | 01-oct. | 1 | 1 | 2 | |||||||||||||
SCANDINAVIAN AIRLINES | 03-oct. | 4 | 8 | 12 | |||||||||||||
JAPAN AIRLINES | 07-oct. | 13 | 18 | 31 | |||||||||||||
VIVAAEROBUS | 21-oct. | 52 | 52 | ||||||||||||||
JETBLUE AIRWAYS | 29-oct. | 35 | 35 | ||||||||||||||
OHA CENTRE STREET AIRCRAFT HOLDCO | 30-oct. | 1 | 1 | ||||||||||||||
EASYJET | 31-oct. | 6 | 6 |
21-Oct-2013 | Aerolineas Argentinas | 737-800 | 20 |
24-Oct-2013 | Business Jet / VIP Customer(s) | 737-800BBJ | 1 |
22-Oct-2013 | EL AL Israel Airlines | 737-900ER | 2 |
24-Oct-2013 | Korean Air | 747-8 | 5 |
24-Oct-2013 | Korean Air | 777-300ER | 6 |
24-Oct-2013 | Korean Air | 787-8 | 1 |
23-Oct-2013 | Unidentified Customer(s) | 737-MAX | 42 |
31-Oct-2013 | Unidentified Customer(s) | 787-8 | 2 |
[th]79[/th] |