Bien Poncho !
Les double pont de prestige avec de la place, A380, B748I ce n'est pas la même cour que le 777 qui va bien, merci pour lui, malgré une mort lente annoncée depuis 3 ans, !
Et une évolution dans le tube, en plus !
Et je serais plus tranquille si je voyais Airbus produire vraiment le A380, au lieu de gérer la catastrophe (Ce n'est pas le cas, la prod et ses perspectives restent minables )
Et avec un moteur à jour, au moins annoncé pour dans 2-3 ans, ce n'est pas le cas non plus !
Maintenant, leurs fantaisies mktg, même s'ils sont obligés de donner 50% derrière pour conclure, me paraissent particulièrement inopportunes, dans les circonstances actuelles, ce n'est pas encore gagné !
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Au passage , la première réaction de Scott Hamilton, de Leeham, centrée 748, comme par hasard, 18 748 livrés cette année et pas encore d'EIS ! Ça laisse des chances, si c'est tenu, de voir des 748I livrés en 2012 !
http://leehamnews.wordpress.com/2011/01/26/boeing-projects-20-40-747-8-787-deliveries-this-year/#more-4009
Boeing projects 20-40 747-8, 787 deliveries this year
January 26, 2011 Leave a comment Go to comments
Boeing projects there will be 20-40 deliveries of the 747-8 and 787 this year.
The projection came in its 2010 earnings announcement today, which includes the 2011 outlook.
According to the Ascend data base, 18 747s are scheduled for delivery this year, a figure we believe is reliable because while the 747 has had its issues, the program appears to be in much better shape than the 787. In fact, BCA Jim Albaugh recently told employees that the first freighter without traveled work rolled off the assembly line, an indicator of the program status.The math, of course, means two to 22 787s will be delivered. Ascend shows 45 787s scheduled for delivery, beginning in August. We don’t find this figure realistic, nor do we believe the optimistic forecast of 22 is possible.
Of the line numbers identified by Ascend, only four are beyond the current block already assembled and parked at Paine Field in Everett, all of which require retrofitting from the fire, the tail assembly and other problems. Boeing previously has said it is possible the current block will be skipped altogether and deliveries will commence in the second block. No firm decision has been made on this, however.
JPRS