Admin a écrit:Reste MSN3, 5, 2 et 4 à sortir à toute vitesse aussi
Oui, et pour les derniers il faut garder un oeil sur Spirit St Nazaire ...
Admin a écrit:Reste MSN3, 5, 2 et 4 à sortir à toute vitesse aussi
aeroduO5 a écrit:Pour mémoire, l'A350XWB est à 220".
Donc pleins possibilités pour avoir une premium éco confortable à 8 de front.
Par exemple en prenant des couloirs de 18" (correct sans plus donc).
Ca laisse chaque doublet plus accoudoirs à 45", plus 4" entre les deux doublets centraux.
Avec des assises de 20", ça laisse 5" pour l'accoudoir central.
Pour les accoudoirs extèrieurs, la photo illustre bien l'astuce, à savoir le fait d'avoir des accoudoirs qui n'impactent pas l'assise.
20" est une largeur correct pour une premium éco, surtout si l'éco est à 17,5" ou 18".
Ca offre 5cm en plus, ce qui est significatif.
Both seats have a fixed back shell and slide down into a more relaxed
"cradle" position, either by a single electric actuator or
gravity-based mechanism. The business class seat can be angled to 45
degrees, while the narrower premium economy class variant stops at 35
degrees.
Seat pitch for the business class version is 40-45in (102-114cm),
while its premium economy sibling can be installed with a 38-40in
separation between seat rows.
Weight has not been finalised for the former, but should be below
30kg (66lb). The smaller premium economy version is lighter at 20-25kg,
says Sogerma.
There are slight differences, such as the tray table folding down
from the forward seat back on the premium economy version, while it is
pulled out from a central console on the business class variant, which
also offers a seat separation screen.
No customers have yet been recruited for either seat, says Forsbrey.
But when they have been ordered, it will take around 18 months until the
delivery.
The EADS subsidiary is talking with Boeing
about inclusion into the US airframer's BFE equipment range. But
Forsbrey says that the talks regarding potential installation of
"Celeste" business class seats on board the 737 Max are still at an early stage.
Beochien a écrit:Peut être un peu d'accordéon du côté des réservoirs aussi ...
Pour expliquer que le 351 aille plus loin que le A359 !
Bien, c'est le Mktg qui doit décider qq part aussi ... ils réservent peut être un point de chute pour le 900 LR !
129,000 l (34,100 US gal) | 138,000 l (36,500 US gal) | 156,000 l (41,200 US gal) |
I guess your spotter did not "spot" MSN 003 leaving station 40 and joining MSN 001 in the same hangar on Monday
Qatar Airways Ltd. and Boeing are expected to participate
now that U.S. regulators have cleared the airplane to fly again,
said Gilles Fournier, managing director for the Paris show.
“We expect a flying display of the Boeing aircraft every
day” with confirmation still pending, he said at a London
briefing. The Airbus A350, the direct rival to the 787, is not
planned to showcase at the event, with Fournier predicting the
first flight before the show, which kicks off on June 17.